Ez most miről akar szólni? Ezen gondolkodtam, amíg néztem. Elvileg az atomkatasztrófa után játszódik a film, néhány túlélő próbál túlélni. Igazából ennyi, mert a sztori az nem nagyon van: vannak egy pincében, elmennek egy barlangba, aztán ott sem történik semmi, és eddig jutottam. Van még valami szál, amit remélem a végéig kibontottak, de odáig nem jutottam el. A film borzasztóan lassú, unalmas, a játékidő nagy részét csak kitöltik értelmetlen párbeszédekkel és semmittevéssel. Emellé még kapunk alacsony költségvetést és ismeretlen színészek gyenge játékát.

Ritkán van ez, de most úgy érzem, hogy azt a majd egy órát, amíg néztem, elpazaroltam az életemből.

A bejegyzés trackback címe:

https://mitlattamma.blog.hu/api/trackback/id/tr234801395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása