Igazából nem is tudom miért kezdtem el nézni, hiszen a Superhero Movie gyenge volt, a Csajozós Film éppenhogy elment, a Meet The Spartans meg a Disaster Movie és az Epic Movie (vagy mi volt a címe) pedig nem is vonzott annyira, hogy azt a 70 percet rászánjam az életemből. De a Stan Helsinggel kivételt teszek - gondoltam én. Egy félóráig bírtam, amikor is félbe kellett szakítanom, de utána már nem is akartam folytatni.

Elvileg a horrorfilmek paródiáját kapjuk, de mégsem. Itt legalább nem csak egy az egyben más szereplők játszottak el egy vagy több ismert film jeleneteit, és ennyi a humorforrás, meg a fingós-hányós-szarós poénok; de a film akkor sem jó. Az első félórában nem történik semmi. Unalmas és kevés a poén, volt amin mosolyogtam vagy röhögtem, de nem az igazi.

Mért nem képes Hollywood 21. századi Csupasz Pisztolyokra, Top Secretekre és Nagy Durranásokra?

A bejegyzés trackback címe:

https://mitlattamma.blog.hu/api/trackback/id/tr644801392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása